tisdag 14 september 2010

Lite höstnytt

Foton: Liten Å Stor

i vardagsrummet!
Jeansgardiner från ikea och blå och vit randiga kuddar från Åhlens.

Sedan jag blev pojkmamma har jag nog blivit en "blå person"...
Har kommit på att många av mina senaste inköp går i blått,
utan att jag tänkt på det!

I eftermiddag har det regnat här och medan liten långsov hittade jag många roliga och inspirerande bloggar som jag har länkat till längre ned till höger.
Jag är visst inte ensam om att blogga om inredning och bebis/barnliv!

Snart har jag haft 2000 besök på min blogg vilket jag är jätteglad för.
Men hörni, kan ni inte kommentera lite?
Alla kan kommentera, även om man inte har en egen blogg,
och jag och Åke blir glada för alla små söta rader.
(tryck på kommentarer, skriv meddelandet och har ni inte egen
blogg klickar ni på anonym, därefter sänd kommentar.)

Kram I

4 kommentarer:

  1. ja,jag har ju försökt skicka kommentar flera ggr. men inte lyckats....jag kanske ska blogga jag med ....ha.ha....då blir det nog om min idag startade crawlcurs på 6 ggr. på simhallen. var riktigt kul, fast jag var trött, fortf. inte bra fr. halsgrejset...nu är det lite heshet,lite halsont o mkt. hosta ibland.........
    Iaf. Ina ,så mysig blogg,så fina bilder ,så fin liten gosse...........mmmm.
    hur hittar så många din blogg eller känner alla dig...kram fr. Åsa F

    SvaraRadera
  2. OK, bäst att kommentera då ;-)
    Det är så fina bilder du lägger ut!!! Underbart!!
    Var på Babycafé igår! Det var trevligt tyckte jag, Elsa brydde sig nog inte jättemycket ;-) KRAM!

    SvaraRadera
  3. Vilka jättefina bilder Ina- både på dig och på Åke och på inredning!
    Vilket engagemang du har att uppdatera och skriva- kul!

    Här är fortfarande kaos i vår lägenhet. Pust! Renovering tar verkligen mkt längre tid än vad vi trott och de jäkla hantverkarna... ja... lämnar mkt mer att önska.
    / Lisa B

    SvaraRadera
  4. Hej Ina!
    Har oxå försökt kommentera men inte lyckats tidigare.
    Jätte kul att följa dig och din familj, Åke är en go kille förstår jag och man ser hur fort tiden går...
    Va rädda om er.
    Kram Carolina Davidsson

    SvaraRadera

Jag blir glad för varenda litet ord:)