onsdag 30 mars 2011


Ett ÅR med Liten&Stor


Foto - Ina Liten Å Stor


Första inlägget skrevs 29 mars 2010 och jag var gravid i v. 39. Mycket har hänt sedan dess.

Mina funderingar nu:

Ska jag fortsätta blogga?

Ska jag börja om på nytt med en ny blogg?

Ska jag "bara" ha inbjudna läsare?

Det finns vissa saker jag skulle vilja ändra på. Att lägga ut bilder på webben gör mig lite rädd ibland.


Att blogga tar tid -

samtidigt är det ett intresse, en stund framför datorn ger mig avkoppling

och andra bloggar ger mig massor av inspiration tillbaka.

Bloggen har också blivit en liten summering över första året tillsammans med Liten ♥!


Vi får se hur det blir. Kanske blir det förändringar framöver - kanske inte!

Kram /ina

4 kommentarer:

  1. Tänk att ett år redan har gått!

    Förstår precis hur du tänker angående bloggandet, jag har tänkt precis likadant många gånger! Att blogga själv tar inte så mycket tid men när man börjar kika in hos andra så försvinner tiden snabbt! Å visst kan det kännas konstigt att inte veta vilka som läser bloggen..

    Kram!

    SvaraRadera
  2. Jeanette och Elsa30 mars 2011 kl. 21:39

    Om du bara ska ha inbjudna som får läsa vill Elsa och jag gärna fortsätta hänga med i era liv :-D
    kram kram!

    SvaraRadera
  3. Tycker din blogg är rolig å följa eftersom vi inte hinner ses så ofta, alla framsteg Liten gör och allt du hinner med. Hoppas jag får fortsätta vara me på resan om du ska bjuda in. Kramar

    SvaraRadera
  4. ja blir det mer blogg o bara viisa så önskar jag med få va med
    åsa f

    SvaraRadera

Jag blir glad för varenda litet ord:)