fredag 29 april 2011

VÅR






Foto Ina - Liten Å Stor


Grönskan är här! Det är så fint! Den finaste tiden på året är nästan nu. Jag blir lika förvånad varje år, alldeles grönt ute helt plötsligt - det känns som om det kommer över en natt.

Fast det får gärna bli lite svalare nu, det går så fort annars. Jag hittade nästan utslagna liljekonvaljer ikväll och det är bara april...


Idag har vi dock haft en innedag

- en febrig gosse har kurerats i soffan framför det engelska bröllopet på tv.


Godnatt!

1 kommentar:

  1. pampigt bröllop eller hur,fast jag visste inte om det .förrän jag kom t. en kompis så vi tittade ...hm. på alla hattar o annat...stackarm bakom Andrew o Sarah fergusons döttrar,extremhattar o den vitas sprröt såg ut o sticka den bakom i ansiktet.
    Fanns det något anskrämligare,hattbröllop.
    Men bruden var otroligt fin o han med...
    kommer ni inte t V imorn??
    åsa

    SvaraRadera

Jag blir glad för varenda litet ord:)