torsdag 24 november 2011

PROJEKT SOVRUM








Bilder från Ikea/livethemma



Jaa! Sambon är med på projekt sovrum! Men!


Jag vill: vit/grålasera timmerväggarna i sovrummet & byta sängar. ... å sen var det färdigt!


S vill: bygga en ny kupa, sätta in fönster, måttanpassa kupan efter nya sängar, platsbygga sänggavel, ta bort den platsbyggda garderoben vi har och flytta skjutdörrarna till en annan garderob och bygga en ny platsbyggd garderob i andra änden av rummet med en gammal dörr samt ett gammalt fönster in till garderoben från rummet sett för ljusinsläpp.


Kanske gör vi allt. Men det planerade "lilla" projektet blev ett litet större!


Kram på er! ♥

3 kommentarer:

  1. Åh Ina du skall vare sååååå gla att du har en handy man!!
    Om min bare vore i nærhet av og få gjort noe sådant så hadde jeg vart super gla. Go Svante!!

    Kram/ Ida

    SvaraRadera
  2. Jag håller med Ida! Om S blir alldeles för jobbig och vill bygga alldeles för mycket så får du väldigt gärna skicka upp honom till mig ett par dagar! Här kan han få bygga av sig. Jag har massor med ofärdiga projekt.

    Ha en underbar helg!

    Kram

    Josefine

    SvaraRadera
  3. Hahaha!! Va roligt! Jobba på 1 & 2!

    SvaraRadera

Jag blir glad för varenda litet ord:)