lördag 15 december 2012

Önskelista

bilder lånade från naturkompaniet.se, ikea.se, nelly.se & thebodyshop.se
collage litenåstor

Det närmar sig! Med stora steg.. & det ska bli så mysigt med jul. Av tomten önskar jag mig lammullsvantar från Naturkompaniet eller presentkort på ikea för äntligen nya sängar till oss. Den grymma väskan från Bomerang är slående snygg (å funkar säkert som skötväska) så jag kanske kan lämna tillbaka min mammas skinnväska som jag lånat ett bra tag nu. Body Butter från The Body Shop är underbar för stora magen. Å Julias vita drömmar har en finfin jäskorg oxå... jag som har börjat baka så mycket.
Å sen önskar jag mig en frisk familj å allt väl med Åkes syskon, så klart. & fred på jorden å lite julefrid.

Ha det gott!
//i

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Jag blir glad för varenda litet ord:)